Arjan van Westerloo benoemt tot President van NEP UK, Nederland en Ierland

Arjan van Westerloo has been appointed as president of NEP Group's UK, Netherlands and Ireland media services divisions, forming a new business cluster within Europe. (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--NEP Group is verheugd om aan te kondigen dat Arjan van Westerloo met onmiddellijke ingang is benoemd tot President van NEP UK, Nederland en Ierland.

In een verdere stap die is gezet om zijn organisatie te verenigen, de samenwerking te verbeteren en innovatie te bevorderen en tegelijkertijd een uitzonderlijke dienstverlening voor zijn Europese activiteiten te handhaven, zal NEP overschakelen van drie naar twee bedrijvenclusters in Europa. Arjan zal de nieuwe cluster in het VK, Nederland en Ierland aansturen, terwijl Tex Teixeira President voor de Noord-, Midden- en Zuid-Europese cluster blijft. Beiden zullen rechtstreeks rapporteren aan Lise Heidal , President van NEP Europe.

Arjan trad toe tot NEP in april 2022 en heeft de activiteiten van NEP The Netherlands met succes getransformeerd. Met een sterke achtergrond in de uitzend/televisie-industrie waar hij leidinggevende functies had bij grote radiozenders en productiehuizen, heeft hij waardevolle ervaring meegebracht die de activiteiten van NEP aanzienlijk ten goede is gekomen.

Lise Heidal merkte op, “Arjan’s leiderschap en verwezenlijkingen bij NEP The Netherlands waren opmerkzaam. Zijn nieuwe functie komt op een cruciaal moment naarmate we onze structuur versterken in 12 Europese markten om onze klanten beter te bedienen met een verenigde, maar gelokaliseerde aanpak.”

Arjan verklaarde, "Ik ben vereerd om mijn functie uit te breiden en ik ben verheugd om onze teams in het VK en Ierland te ondersteunen. Samen zullen we blijven zorgen voor de hoogste normen voor dienstverlening en klantgerichte innovatie. Met ons wereldwijd netwerk zijn we uniek gepositioneerd om ongeëvenaarde diensten en oplossingen te bieden."

Voor meer informatie over NEP en onze Europese activiteiten, ga naar onze website op nepgroup.com of contacteer Lise Heidal via lheidal@nepgroup.com.

Over NEP Group

U heeft een visie. Dat zien wij ook. Met een wereldwijd netwerk van deskundigen en geavanceerde technologie, stelt ons uniek Global Production Ecosystem contentmakers en rechtenhouders in staat om verhalen op doorslaggevende manieren te vertellen. We hebben 35 jaar betrouwbare ervaring in uitzendingen, live evenementen en virtuele productie om de oplossingen te leveren die u nodig heeft - op elk moment en overal.

NEP, met hoofdkantoor in de VS, heeft activiteiten in 25 landen met meer dan 5000 werknemers. Samen hebben we producties ondersteund in meer dan 100 landen op alle zeven continenten en we groeien nog steeds. Kom te weten hoe onze klanten te helpen hun content tot leven te brengen op nepgroup.com.

Susan Matis
Vice President, Global Marketing