Crown Bioscience gaat met CTI samenwerken om consultingservices voor de ontwikkeling van geneesmiddelen voor oncologie te steunen

SAN DIEGO--()--Crown Bioscience, een internationale CRO (contract research organization) en een bedrijf in handen van JSR Life Sciences, maakte vandaag een strategisch partnerschap bekend met CTI (Clinical Trial & Consulting Services), een vermaarde internationale leverancier van full-spectrum researchservices, om op oncologie gerichte consultingservices te bevorderen. Deze samenwerking zorgt voor een versmelting van decennialange expertise van beide organisaties in het ontdekken en ontwikkelen van geneesmiddelen voor oncologie, waarbij de preklinische en translationele modellen van Crown Bioscience en de bewezen trackrecord van CTI in het klinische en regelgevende domein worden benut.

De klanten zullen baat hebben bij de gecombineerde begeleiding door experts, die een snellere en efficiƫntere overgang van oncologieverbindingen van ontdekking naar klinische proeven van eerste fase zal bevorderen.

Mediavragen:
Crown Bioscience