KAGA FEI breidt haar aanbod draadloze LAN/Bluetooth-combomodules uit

Dit bevordert de ontwikkeling van geïntegreerde apparaten die op laag vermogen werken met SDIO-interface

WKI611AA1 (Photo: Business Wire)

YOKOHAMA, Japan--()--KAGA FEI Co., Ltd., een internationale leverancier van vooraanstaande draadloze modules voor korte afstand, kondigde vandaag de “WKI611AA1” aan, een draadloze LAN/Bluetooth-combomodule ondersteund door Wi-Fi 6 en Bluetooth, voor geïntegreerde apparaten.

Deze module heeft een ingebouwde antenne met hoogwaardige prestaties en kreeg verschillende certificeringen. Het zorgt ervoor dat de ontwikkelingstijd voor antennes en de certificeringskosten verminderen tijdens de ontwikkeling van industriële IoT-apparaten en home-automatiseringsapparaten zoals intelligente bouwapparatuur, handige terminals voor logistiek, bewakingscamera's en huishoudapparaten. Door deze module te gebruiken, kunnen producten sneller op de markt worden gebracht.

KAGA FEI Co., Ltd.
Hoofdzetel Solution Business