Lenovo en Anaconda kondigen een akkoord aan om de ontwikkeling en ontplooiing van AI te versnellen

Via Intel aangestuurde werkstationportfolio van Lenovo en de Anaconda-navigator stroomlijnen workflows van datawetenschap

Lenovo and Anaconda Announce Agreement to Accelerate AI Development and Deployment (Photo: Business Wire)

RESEARCH TRIANGLE PARK, N.C--()--Vandaag kondigde Lenovo™ een strategisch partnerschap aan met Anaconda® Inc., de vooraanstaande leverancier van ’s werelds meest populaire platform voor artificiële intelligentie (AI), machine learning (ML) en datawetenschap, om de high performance werkstations voor datawetenschap van Lenovo te verbeteren. Het partnerschap zal het erfgoed en leiderschap van Lenovo’s betrouwbare ThinkStation en ThinkPad werkstationproductenportfolio koppelen aan Anaconda’s ondernemingskracht voor open-source leiderschap, beveiliging en betrouwbaarheid.

De snel evoluerende wereld van artificiële intelligentie, diep leren en generatieve AI gooit nieuwe kansen open voor ondernemingen en datawetenschappers.

Lenovo
adrianhorne@lenovo.com