Apisolex™-polymeer van Lubrizol wint Finished Formulation Award tijdens CPhI Barcelona

Oplosbaarheidsverbeterend excipiënt voor injecteerbare geneesmiddelformules wint prestigieuze award tijdens de CPhI Barcelona

Kevin Song, Ph.D., Global Marketing Director accepts CPhI Award for Apisolex™ Polymer on behalf of The Lubrizol Corporation (Photo: Business Wire)

CLEVELAND--()--Lubrizol Life Science Health, een vooraanstaand farmaceutisch bedrijf, heeft de Finished Formulation Award gewonnen tijdens de CPhI Barcelona voor haar innovatieve technologie – Apisolex™-polymeer, een oplosbaarmakend excipiënt. Met meer dan 180 inzendingen die 12 innovatiecategorieën omvatten, waaronder heel wat ronkende namen uit de wereld van de farmaceutica, werd Apisolex-polymeer opnieuw erkend als een baanbrekende innovatie bovenop de prestigieuze award die eerder dit jaar door The Medicine Maker werd toegekend. De winnaars werden bekendgemaakt tijdens een netwerkreceptie die op de CPhI Barcelona werd gehouden, bijgewoond door meer dan 500 gasten.

Gabe Ellis
Manager internationale marketingcommunicatie – Farma