Altium onthult baanbrekende industriële oplossing op Electronica 2024

Altium Discover verbindt ecosysteem van toeleveringsketen en distributie van elektronica voor versnelde innovatie

SAN DIEGO--()--Altium, een wereldwijde leider in elektronica-ontwerp en lifecycle-beheer, is klaar om drie transformatieve productaanbiedingen te introduceren op de aankomende Electronica 2024 conferentie in München, Duitsland. Het hoogtepunt is Altium Discover, ontworpen om de belangrijkste uitdagingen in de industrie aan te pakken door een op vertrouwen gebaseerd, samenwerkend ecosysteem te bevorderen dat halfgeleiderfabrikanten, distributeurs en productontwikkelaars op een verenigd platform samenbrengt.

Altium Discover maakt gebruik van de bewezen cloudmogelijkheden van Altium 365 om realtime, transparante samenwerking te bieden, zodat alle belanghebbenden in de elektronica-toeleveringsketen met vertrouwen kunnen samenwerken, van ontdekking tot productie.

Christina Murphy, Altium
Senior Director, bedrijfsmarketing en communicatie