Q4 Inc. wint voor het tweede jaar op rij bij International Business Awards®

Toonaangevend IR Ops Platform krijgt Stevie®-award voor 'Customer Service Team van het Jaar'; Jury looft Q4's 'uitzonderlijke efficiëntie, nauwkeurigheid en klanttevredenheid'

IBA Bronze Stevie Winner Badge (Graphic: Business Wire)

TORONTO--()--Q4 Inc. (“Q4” of “het bedrijf”), heeft vandaag aangekondigd dat zijn IR Ops Platform is uitgeroepen tot winnaar bij de 2024 International Business Awards ®. Het Web Content Services (WCS)-team van het bedrijf werd geëerd voor zijn “effectiviteit in het ondersteunen van de behoeften van de klant” en ontving een bronzen Stevie®-award voor “Customer Service Team of the Year”, een categorie die zich uitstrekt over alle sectoren. Hiermee bevestigt Q4 zijn toewijding aan het leveren van uitmuntende klantervaringen.

Media:
Heather Noll