Het eerste initiatief ter wereld! Cluster, Inc. werkt samen met het Okayama universiteitsziekenhuis en maakt gebruik van de Metaverse om eenzaamheid te verlichten voor zeldzame kankerpatiënten

"Ik zag een kamer vol sterren!!!" zegt een van de patiënten.

Exchange between patients with the same disease (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Cluster, Inc, het grootste metaverse platform in Japan met meer dan 35 miljoen deelnemers, werkte samen met Associate Professor Hasei van de afdeling Medische Informatie en Ondersteunende Technologie Ontwikkeling, Okayama University Graduate School of Medicine, Tandheelkundige en Farmaceutische wetenschappen (afdeling Orthopedie) om een virtuele ruimte te realiseren die helpt het gevoel van eenzaamheid onder patiënten te verlichten.

Dit initiatief is een samenwerking tussen Cluster, Inc. en Associate Professor Hasei en markeert 's werelds eerste gebruik van de metaverse in het verlichten van de eenzaamheid voor zeldzame kankerpatiënten, in het bijzonder pediatrische en adolescente jongvolwassenen (AYA).

Cluster,Inc.
MISATO NISHIO