Deepnote neemt Hyperquery over, zodat organisaties AI en gegevensanalyse kunnen democratiseren

Deepnote neemt haar voormalige rechtstreekse concurrent over na een jaar van snelle groei, waarmee het bedrijf haar engagement benadrukt om het meest gebruiksvriendelijke en collaboratieve gegevensplatform aan te bieden.

SAN FRANCISCO--()--Deepnote, de door AI aangestuurde dataworkspace, kondigde de overname van Hyperquery aan, een concurrent op gebied van gegevenswetenschappen en analyse. Deze overname markeert een belangrijke stap in Deepnote's missie om een blikvanger te worden op gebied van democratisering van gegevens.

Deepnote heeft collaboratieve gegevensanalyse opnieuw gedefinieerd door een dataworkspace tot stand te brengen waarmee teamleden hun werk kunnen delen en in realtime feedback kunnen krijgen. Deze collaboratieve aanpak vermindert de tijd die wordt besteed aan allerhande communicatie over en weer, en zorgt ook voor snellere feedback-loops, waardoor gegevensproducten sneller kunnen worden geleverd.

Jakub Jurovych
CEO / oprichter