74% nieuwe omzetgroei en aanwervingen van C-niveau voor BlueMatrix

Zes maanden na de strategische investering van Thoma Bravo in de internationale uitgever van investeringenonderzoek, wordt het bedrijf steeds sterker

LONDEN--()--BlueMatrix, de grootste uitgever van investeringenonderzoek ter wereld, heeft bekendgemaakt dat de nieuwe omzet, sinds het begin van 2024 en een investering met het oog op strategische groei door het toonaangevende software-investeringsbedrijf Thoma Bravo, met een indrukwekkende 74% is gestegen in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. BlueMatrix blijft verder gestaag in haar klanten investeren aan de hand van een groeistrategie die onder andere het versterken van haar leidersteam omvat, dankzij twee belangrijke benoemingen van C-niveau. Haar nieuwe Chief Financial Officer en Chief Revenue Officer hebben samen meer dan 40 jaar ervaring in het op schaal brengen van softwarebedrijven binnen het landschap van financiƫle services.

Melanie Dias
bluematrixuk@fleishman.com