BeiGene kondigt de benoeming van Aaron Rosenberg tot Chief Financial Officer aan

SAN MATEO, Calif.--()--BeiGene, Ltd. (NASDAQ: BGNE; HKEX: 06160; SSE: 688235), een internationaal oncologiebedrijf, kondigde vandaag de benoeming van Aaron Rosenberg tot Chief Financial Officer aan, met ingang van 22 juli. Mr. Rosenberg volgt Julia Wang op, die vertrekt om haar carrière buiten het bedrijf verder te zetten. Zij blijft nog de hele maand augustus in het bedrijf actief om de overgang te steunen.

“We zijn bijzonder opgetogen Aaron te mogen verwelkomen in wat voor BeiGene een jaar van veranderingen is nu wij wereldwijd als top 15-innovator op gebied van oncologie gelden wat omzet betreft, met aangehouden vorderingen qua winstgevendheid, en een van de meest productieve en innovatieve pijplijnen in onze sector, met onder andere een plan om dit jaar minstens 10 nieuwe moleculaire entiteiten te hebben.”

Investeerders
Liza Heapes