Icon Solutions verwelkomt NatWest Executives in de raad van bestuur en versnelt de uitbreiding van IPF

LONDEN--()--Icon Solutions maakt vandaag bekend dat het zijn strategische partnerschap met NatWest heeft versterkt en uitgebreid met de benoeming van Ian Povey, CIO hoofd betalingstechnologie, en Lee McNabb, hoofd betalingsstrategie en partnerschappen, als waarnemers van de raad van bestuur.

Ian is een ervaren en internationaal erkende product- en technologieleider op het gebied van betalingsverkeer. Hij houdt toezicht op de modernisering van de betaaltechnologie van NatWest en is als systeemkritische deelnemer in de sector verantwoordelijk voor de uitvoering, verandering en voortdurende beschikbaarheid van betalingen.

Hij is ook lid van de raad van bestuur van SWIFT.

Lee heeft uitgebreide bancaire ervaring in product / profit and loss (P&L) management, risico, beleidsbepaling en strategie.

Voor meer informatie over Icon media kunt u contact opnemen met Ellie Fingleton via iseepr: ellie.f@iseepr.co.uk / +44 (0) 113 350 1922