Yard Force lanceert de LX PS300 Portable Power Station - uw ultieme oplossing voor mobiele stroomvoorziening

DÜSSELDORF, Duitsland--()--Yard Force kondigt tevreden de lancering aan van de LX PS300 Portable Power Station, een veelzijdige, krachtige oplossing als batterijback-up ontworpen voor diverse toepassingen, van kamperen en buitenactiviteiten tot noodstroomvoorziening. Met een batterijvermogen van 296Wh en een piekoutput van 600W, biedt de LX PS300 betrouwbare en efficiënte stroom voor al uw elektronische apparaten. De LX PS300 Portable Power Station van Yard Force is nu hier te koop verkrijgbaar op Amazon.de.

Belangrijkste eigenschappen van de LX PS300 Portable Power Station van Yard Force:

• Mobiele stroomvoorziening: de LX PS300 is een ideale portable power station om te gaan kamperen, uitstapjes met de mobilhome of camper te doen, voor buitenactiviteiten, tuinhuisjes, picknicks, festivals, of als noodstroomvoorziening. Het heeft een batterijvermogen van 296Wh (600W piekvermogen) en is geschikt voor gebruik voor uw elektronische apparaten zoals een smartphone, tablet en dergelijke meer.
  • Snelle oplaadtijd: de LX PS300 is compatibel met afzonderlijk verkrijgbare zonnepanelen (LX SPP10/100W en LX SPP20/200W) en kan in amper 6 uur tijs volledig opnieuw worden opgeladen, zodat u altijd stroom beschikbaar hebt wanneer dat nodig is.
  • Prestaties van topniveau: de LX PS300 is uitgerust met een lithium-ionbatterij en heeft 2*230V uitgangen, 2 USB-A-poorten, 2 poorten van het type C en een autopoort van 12V. De technische specificaties omvatten een piekoutput van 600W, afmetingen van 16,5 x 20,5 x 14,5 cm, en een licht design dat amper 3,10 kg weegt.
  • Milieuvriendelijkheid en veiligheid: de Power Station van YARD FORCE is milieuvriendelijker dan traditionele generatoren omdat het geen diesel of andere brandstoffen vereist. De geïntegreerde controller om via zonne-energie op te laden met MPPT-technologie maximaliseert de laadefficiëntie. De BMS (Battery Management System) staat in voor bescherming tegen oververhitting, kortsluiting, te hoge stroom en overladen, waardoor maximale veiligheid wordt verzekerd.
  • Flexibiliteit: onze innovatieve productenlijn bestaat uit lichte, draagbare en groene energieoplossingen, om onze klanten flexibele, volledige oplossingen voor stroomvoorziening onderweg aan te bieden.

Populariteit bij klanten in Duitsland:

De LX PS300 Portable Power Station van Yard Force werd op de Duitse markt bijzonder populair, gezien de klanten zeer tevreden zijn over de prestaties ervan en het gebruiksgemak. Het product, dat op Amazon.de te koop beschikbaar is, blijft positieve beoordelingen krijgen, en de vraag ernaar is groot.

Voor meer informatie en om d LX PS300 Portable Power Station van Yard Force te kopen, gaat u naar Amazon.de.

Over Yard Force:

Yard Force is wereldleider op gebied van innovatief tuingereedschap en aangedreven apparatuur voor buiten. Ons bedrijf staat bekend om onze aandacht voor kwaliteit, prestaties en klantentevredenheid. We streven ernaar om de ervaring in open lucht te verbeteren met onze vooruitstrevende producten. Yard Force verbindt zich ertoe om betrouwbare en efficiënte oplossingen aan te bieden die voldoen aan de diverse behoeften van onze klanten.

Mediacontact:
Naam: Yinlu Lin