Yard Force stelt de 100W Portable Solar Panel LX SPP10 voor - uw ideale laadoplossing op zonne-energie

DÜSSELDORF, Duitsland--()--Yard Force onthult trots de 100W Portable Solar Panel LX SPP10, een zeer efficiënte en veelzijdige lader op zonne-energie, ontworpen om optimale voeding te voorzien in combinatie met Yard Force Power Stations. De LX SPP10 is perfect voor buitenactiviteiten en om behoeften aan noodstroom op te vangen. Het staat in voor betrouwbare, milieuvriendelijke energie, waar u ook bent. De 100W Portable Solar Panel van Yard Force is nu hier te koop verkrijgbaar op Amazon.de.

Belangrijkste eigenschappen van de 100W Portable Solar Panel LX SPP10 van Yard Force:

• Mobiele stroomvoorziening: het 100W zonnepaneel is specifiek ontworpen om de prestaties te maximaliseren wanneer het met de Yard Force Power Stations wordt gekoppeld. Dit zonnepaneel heeft een indrukwekkend efficiëntiepercentage van 23,5% en 95% transparantie voor efficiënte omzetting van zonne-energie in elektrische stroom.
  • Waterbestendig ontwerp: dankzij de naadloze constructie is het 100W zonnepaneel van Yard Force waterbestendig en dus perfect voor alle activiteiten in open lucht. Of u nu gaat kamperen, op trektocht bent of in een noodsituatie verkeert, dit zonnepaneel verzekert continue stroomvoorziening in alle weersomstandigheden.
  • Bescherming en flexibiliteit: de inbegrepen draagtas met handgreep beschermt het zonnepaneel tijdens het vervoer. Danzij verstelbare steunen is een flexibele positionering mogelijk, en het paneel kan met extra zonnepanelen worden verbonden om meer stroom te voorzien.
  • Intelligente technologie: het 100W zonnepaneel van Yard Force is uitgerust met diverse uitgangen – 1 * 65W PD, 1 * 18W USB-A QC, 1 * 12W USB-A en 1 * 19.5V DC5521 – en is compatibel met de Yard Force Power Stations. Het bevat een intelligente IC-chip die aangesloten apparaten herkent, de laadsnelheid maximaliseert en tegen overladen en overbelasting beschermt.
  • Perfecte compatibiliteit: het 100W zonnepaneel is ideaal voor gebruik met de Yard Force Power Stations LX PS300, LX PS600 en LX PS1200. Het staat in voor autonome stroomvoorziening tijdens activiteiten buiten, zodat u altijd verbonden kunt blijven en over de nodige stroom beschikt.

Populariteit bij klanten in Duitsland:

De 100W Portable Solar Panel LX SPP10 van Yard Force werd op de Duitse markt snel populair wegens haar betrouwbaarheid en efficiëntie. Dit zonnepaneel is op Amazon.de te koop verkrijgbaar en blijft positieve beoordelingen krijgen van tevreden klanten, bij wie de vraag ernaar groot is.

Voor meer informatie en om de 100W Portable Solar Panel van Yard Force te kopen, gaat u naar Amazon.de.

Over Yard Force:

Yard Force is wereldleider op gebied van innovatief tuingereedschap en aangedreven apparatuur voor buiten. Ons bedrijf staat bekend om onze aandacht voor kwaliteit, prestaties en klantentevredenheid. We streven ernaar om de ervaring in open lucht te verbeteren met onze vooruitstrevende producten. Yard Force verbindt zich ertoe om betrouwbare en efficiënte oplossingen aan te bieden die voldoen aan de diverse behoeften van onze klanten.

Mediacontact:
Naam: Yinlu Lin