PLIDCO® bekroond met Best in Supplier Performance bij erkening door Americas op OTC

L-R: Khalid AlHajri, Vice President, Procurement, Saudi Aramco; Kimberly A. Smith, President, PLIDCO; Nabeel AlAfaleg, President & CEO, Aramco Americas; Ernest J. Lackner, Director, Sales & Marketing, PLIDCO; Ammar Mubarak, Director, Procurement & Supply Chain Management, Aramco Americas (Photo: Business Wire)

CLEVELAND--()--De Pipe Line Development Company (PLIDCO®), de leider in lekreparatie- en onderhoudsfittingen voor pijpleidingen, heeft vandaag aangekondigd dat het de Aramco Americas Best in Supplier Performance-award 2024 heeft ontvangen op de Offshore Technology Conference (OTC) in Houston.

De prijs werd eerder deze maand uitgereikt aan de president van PLIDCO®, Kimberly A. Smith, en erkent de superieure klantenservice, hoogwaardige productie, betrouwbare producten van hoge kwaliteit en een bewezen vermogen om tijdige levering te garanderen van PLIDCO®.

"Ik wil iedereen bij Aramco Americas bedanken voor deze erkenning," aldus Smith. "Bij PLIDCO® werken we elke dag om het vertrouwen van onze klanten te verdienen.

Erin Reese, ereese@roopco.com

Erin Reese, ereese@roopco.com