Grid Dynamics wint twee MACH Impact Awards voor Best Retail Project en Best Overall Change Project

Belangrijkste conclusies:

• Grid Dynamics is onderscheiden met twee MACH Impact Awards voor Best Retail Project en Best Overall Change Project tijdens de MACH THREE-conferentie in New York City. Dit is de jaarlijkse conferentie van de MACH Alliance.
  • Deze prestigieuze awards benadrukken de expertise van Grid Dynamics in het gebruik van Microservices, API-first ontwikkeling, Cloud-native oplossingen en Headless architectuur (MACH) om complexe technische uitdagingen op te lossen en meetbare bedrijfswaarde voor zijn klanten te genereren.
  • Deze prijzen getuigen van het vermogen van Grid Dynamics om met succes complexe combineerbare commerce-oplossingen te leveren binnen een strakke tijdsplanning.

SAN RAMON, Calif.--()--Grid Dynamics Holdings, Inc. (NASDAQ: GDYN) (Grid Dynamics), een toonaangevende leverancier van technologieconsulting, platform- en productengineering, AI en geavanceerde analysediensten, kondigt met trots aan dat het de MACH Impact Awards heeft gewonnen voor Best Retail Project en Best Overall Change Project tijdens de MACH THREE conferentie, die op 17 en 18 juni 2024 in New York City plaatsvond.

Cary Savas
csavas@griddynamics.com