FPT behoort voortaan tot de top 50 van IT-servicesbedrijven van Azië

(Graphic: Business Wire)

HANOI, Vietnam--()--Het internationale IT-technologiebedrijf FPT Corporation werd gerangschikt bij de top 50 van IT-servicesbedrijven van Azië en wereldwijd bij de top 150 op basis van omzet, volgens Gartner Market Share: Services, Worldwide, 2023. Dit onderscheidt FPT als het eerste tech-bedrijf met hoofdzetel in Vietnam dat deze mijlpaal bereikt, wat het engagement van de onderneming aantoont om haar wereldwijde klantenbestand uit te breiden en volledige end-to-end services en oplossingen aan te bieden.

Volgens het rapport van Gartner® Market Share: Services, Worldwide genereerde FPT in 2023 meer dan USD 1 miljard omzet via haar internationale IT-services. De onderneming staat nu op de 44e plaats in Azië, 8 plaatsen hoger in vergelijking met vorig jaar.

Mai Duong (Ms.)
FPT Software