Wemade presenteert MIR4 nieuwjaarsevenement 'Zoektocht naar de Blauwe Cintamani-steen'!

• Met een ruilwinkel en een check-in evenement waar je artikelen zoals de 'Gele Draak Verrassingsgeschenkdoos' en de 'Ruilticket van de Winterbloem Snowboard' kunt ontvangen
  • Nu geleverd met nieuwe legendarische secundaire 'Overdrachtsuitrusting' die de PHYS ATK en Spell ATK verhoogt als je hiermee bent uitgerust

Wemade organiseert MIR4 nieuwjaarsevenement "Zoektocht naar de Blauwe Cintamani-steen" (Foto: Wemade)

SEOUL, Zuid-Korea--()--Wemade's kaskraker MMORPG MIR4 begint op 9 januari met het nieuwjaarsevenement "Zoektocht naar de Blauwe Cintamani-steen".

"Mir's ruilwinkel voor de Blauwe Cintamani-steen" opent in MIR4 tot maandag 22 januari. Spelers kunnen de "Blauwe Cintamani-steen" die ze tijdens het jagen hebben gekregen naar de NPC "(2024) Mir" brengen die in grote steden in elk gebied te vinden is. Hier kunnen ze de steen inruilen voor artikelen zoals het "Legendarische Blauwe Drakenstandbeeld" en de "Gele Draak Verrassingsgeschenkdoos" die verschillende oproepkaarten bevat.

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Jennifer Jung, PR Manager
jennifer@wemade.com

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)