Wemade's NIGHT CROWS onthult grote update

• Willekeurige matchmaking voor maximaal drie servergroepen in nieuwe World Special Dungeon en World Battlefront
  • 'Alchemy'-systeem geeft personages extra statistieken door het graveren van vijf soorten elementen
  • Nieuw artefact 'Die' verhoogt de schade en 'Hourglass' verhoogt de schadeverminderingsstatistieken

Wemade’s NIGHT CROWS onthulde verschillende soorten content met de grote update op 27 augustus. (Afbeelding: Wemade)

SEOUL, Zuid-Korea--()--De wereldwijde versie van NIGHT CROWS, de succesvolle MMORPG uitgegeven door Wemade en ontwikkeld door MADNGINE, onthulde verschillende soorten content met de grote update op 27 augustus.

Tot de toegevoegde content behoren de nieuwe World Special Dungeon 'Masarta Eerie Rock Sanctuary' en World Battlefront 'Kildebat of Chaos.' Gebruikers van maximaal drie servergroepen kunnen elkaar ontmoeten via willekeurige matchmaking om deel te nemen aan competitie of samenwerking om baasmonsters te verslaan en items te krijgen die nodig zijn voor de ontwikkeling van personages.

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)
Jennifer Jung, PR Manager
jennifer@wemade.com

Wemade Co., Ltd. (112040: KOSDAQ)