Tweede jaarlijkse Digital Engineering Awards bekronen bedrijfsreuzen en visionaire ingenieurs

Marquee Awards met meer dan 200 nominaties uit Noord-Amerika en Europa erkennen uitmuntende ingenieurs en innovatieve projecten

Winners of the second edition of the prestigious Digital Engineering Awards at Dallas, TX (Photo: Business Wire)

DALLAS--()--Meer dan 90 wereldwijde ER&D-ondernemingen en individuen namen deel aan de prestigieuze 2023 Digital Engineering Awards, waarbij meer dan 35 wereldwijde ondernemingen prijzen wonnen voor hun innovatieve en transformatieve toepassingen van digitale engineeringprincipes en -technologie, tijdens een gala-evenement in Dallas, Texas.

Het tweede jaarlijkse prijzenprogramma en evenement, gezamenlijk georganiseerd door ISG, L&T Technology Services, en CNBC-TV18, huldigt organisaties en individuele leiders uit 10 verschillende sectoren die actief zijn in Noord-Amerika, Europa en Aziƫ.

Media Contact:
Aniruddha Basu