Nippon Sanso Holdings Corporation: publicatie van “Geïntegreerd verslag 2023”

Integrated Report 2023 cover page (Graphic: Business Wire)

TOKIO--()--Op 26 september heeft Nippon Sanso Holdings Corporation (NSHD) haar “Geïntegreerd verslag 2023” op de website geplaatst. Ons geïntegreerd verslag wordt elk jaar uitgegeven om een jaarverslag te bieden met de financiële informatie van de groep, inclusief beheersstrategieën en een overzicht van de bedrijfsactiviteiten, evenals niet-financiële informatie met inbegrip van activiteiten ten behoeve van duurzaamheid, voor alle belanghebbenden, waaronder ook de leden van onze groep en de investeerders.

In het “Geïntegreerde verslag 2023” hebben we de aandacht toegespitst op ons beheersplan op middellange termijn, "NS Vision 2026| Enabling the Future" ("NS Vision 2026") dat in mei 2022 werd aangekondigd met de bedoeling om de context van het creëren van waarde op een gemakkelijk te begrijpen manier uit te leggen aan de hand van specifieke voorbeelden.

Nippon Sanso Holdings Corporation
Nshd.Info@nipponsanso-hd.co.jp