Blue Danube Systems introduceert optimalisatiesoftware BeamPlanner™ Optimization en versterkt positie in commerciële FDD-projecten voor MIMO

Het bedrijf breidt ook de bedrijfsleiding uit na een investeringsronde onder aanvoering van Silver Lake

SANTA CLARA, Calif.--()--Blue Danube Systems, leverancier van mobiele systemen voor draadloze verbindingen die de netwerkcapaciteit en servicekwaliteit aanzienlijk verbeteren, heeft vandaag BeamPlanner™ gepresenteerd. Dit softwareplatform stelt in samenhang met het antennesysteem BeamCraft™ draadloze carriernetwerken in staat RF-patronen te optimaliseren ter verbetering van de celcapaciteit en dekking op basis van de bouwomstandigheden en dynamische bijdragen van netwerkgebruikers.

BeamPlanner vergroot de effectiviteit van de installatie van actieve antennes op meerdere locaties met geavanceerde netwerkoptimalisatie, door RF-energie te geleiden naar de plekken waar het netwerkverkeer zit en tussenkomst op naburige locaties te vermijden.

Blue Danube Systems
Sue Stein, 510-507-0350