Cheetah Mobile: PhotoGrid ontwikkelt zich van collage-app tot internationaal fotonetwerk

LONDEN--()--Cheetah Mobile Inc (NYSE: CMCM) heeft zijn app PhotoGrid uitgebouwd tot een op foto’s gerichte 15 miljoen fans tellende online gemeenschap van 15 miljoen. De app heeft bovendien extra functies, die steunen op kunstmatige intelligentie en machinematig leren. PhotoGrid staat bekend om zijn functies voor prachtige collages en is met zijn 300 miljoen downloads en 15 miljoen dagelijkse edits ongekend populair.

Vanaf kunnen fans van PhotoGrid gebruikmaken van nieuwe functies, zoals gepersonaliseerde feeds, dynamische special effects en honderden stickers en filters

PhotoGrid geeft gebruikers de mogelijkheid hun creaties te delen, reacties achter te laten en te chatten. Leden kunnen hun ideeën spuien bij gedeelde collages en foto’s binnen het netwerk van PhotoGrid, waardoor afbeeldingen onder begeleiding van ‘rolling comments’ tot leven komen.

For Cheetah Mobile
Mark Terry Lush