Nexenta leidt ontwrichting opslagmarkt met geavanceerde open software-gedefinieerd platform

NexentaFusion 1.0, simplified storage management and analytics and NexentaStor 5.0, the Nexenta's flagship unified file and block OpenSDS solution (Graphic: Business Wire)

SANTA CLARA, Californië & LAS VEGAS--()--Nexenta (@Nexenta), internationaal leider in opensource en software-gedefinieerde opslag (OpenSDS), heeft vandaag de algehele verkrijgbaarheid aangekondigd van NexentaFusion 1.0, vereenvoudigd opslagmanagment en analysemiddelen en de nieuwste versie van het OpenSDS-systeem NexentaStor 5.0.

“Het datacenter zit in een fase van transformatie nu bedrijven software-gedefinieerde technologieën en all-flashtechnologie omarmen”, zei Eric Burgener, onderzoekshoofd voor opslag bij IDC. “De introductie van producten als NexentaStor 5.0 en NexentaFusion 1.0 versnelt deze verandering en vereenvoudigt de inzet en het beheer van infrastructuur voor opslag voor de uiteindelijke consument.”

Nexenta Systems, Inc.
Allison Darin, 831-359-8208