Lattice kondigt sprekerslijst aan voor ontwikkelaarsconferentie

HILLSBORO, Ore.--()--Lattice Semiconductor (NASDAQ: LSCC), de leider op het gebied van laagvermogen programmeerbare systemen, kondigde vandaag de volledige agende en sprekerslijst aan voor de Lattice Developers Conference van 10-11 december 2024. Het hybride evenement wordt gekenmerkt door inzichtelijke keynote toespraken van Dell, Microsoft, SICK en Teledyne FLIR, dynamische breakout-sessies met Lattice en andere industrie-experts, en een robuuste showcase van FPGA-gebaseerde technologiedemonstraties. Samen zullen ecosysteempartners en industrieleiders de geavanceerde technieken en voordelen van laagvermogen FPGA-oplossingen verkennen voor edge AI, beveiliging, geavanceerde connectiviteitstoepassingen en meer.

• Meer dan 25 keynotes en breakoutsessies van Lattice en andere industrieleiders zullen zich richten op de nieuwste trends, mogelijkheden en programmeerbare hardware- en softwareoplossingen voor edge AI, beveiliging, geavanceerde connectiviteit en meer.
  • In meer dan 40 gastsprekerpresentaties met Lattice en technologie-experts uit verschillende industrieën worden de voordelen van FPGA's met laag vermogen besproken, samen met de ontwerpen met traditionele en opkomende technologieën en toepassingen voor de industriële, auto-, communicatie-, computer- en consumentenmarkten.
  • Meer dan 75 technologiedemonstraties van Lattice en meer dan 30 FPGA-partners en -klanten voor toepassingen zoals edge AI, automatisering en robotica, datacenterbeveiliging, ADAS, telecom en meer.

Details over het evenement zijn beschikbaar op de nieuwe Lattice blog en op de registratieportal van de Lattice Developers Conference.

Over Lattice Semiconductor

Lattice Semiconductor (NASDAQ: LSCC) is de leider op het gebied van laagvermogen programmeerbare systemen. Wij lossen netwerkproblemen van klanten op, van de Edge tot de Cloud, in de groeiende communicatie-, computer-, industriële, auto- en consumentenmarkten. Dankzij onze technologie, langdurige relaties en inzet voor ondersteuning van wereldklasse kunnen onze klanten snel en gemakkelijk innovatie invoeren om een slimme, veilige en verbonden wereld te creëren.

Ga voor meer informatie over Lattice naar www.latticesemi.com. Of volg ons op LinkedIn, X, Facebook, YouTube, WeChat of Weibo.

Lattice Semiconductor Corporation, Lattice Semiconductor (& design) en specifieke productaanduidingen zijn geregistreerde handelsmerken of handelsmerken van Lattice Semiconductor Corporation of van haar dochterondernemingen in de Verenigde Staten en/of andere landen. Het gebruik van het woord "partner" impliceert geen wettelijk partnerschap tussen Lattice en enige andere entiteit.

ALGEMENE KENNISGEVING: Andere in dit bericht gebruikte productnamen dienen uitsluitend ter identificatie en kunnen handelsmerken zijn van hun respectieve houders.

CONTACT VOOR DE MEDIA:
Sophia Hong