Vecima verwerft Falcon V Systems, leverancier van innovatief software-orkestratieplatform voor kabel-, glasvezel- en mobiele toegangsnetwerken

• De combinatie van Entra Cloud™ van Vecima en de Principal Core en de Test Suite van Falcon zal exploitanten helpen de convergentie van kabel-, glasvezel- en mobiele toegangsnetwerken en serviceflows te versnellen en te vereenvoudigen, met behulp van geautomatiseerde softwaretools en tests

• Charter Communications zal de eerste klant zijn en een meerjarige overeenkomst tekenen om zowel de Principal Core als de Test Suite te implementeren

• Het open, interoperabele platform van Falcon V Systems ondersteunt vCMTS-platforms van meerdere leveranciers, waaronder Entra® vCMTS en Entra® vPON Manager van Vecima

VICTORIA, British Columbia--()--Vecima Networks, Inc. (TSX: VCM) heeft vandaag aangekondigd dat het via haar dochteronderneming Vecima Technology B.V. Falcon V Systems heeft overgenomen, een in Polen gevestigde leverancier van leveranciersonafhankelijke, gevirtualiseerde softwareoplossingen en -services voor breedbanddienstverleners wereldwijd.

Beleggersrelaties: 250-881-1982, invest@vecima.com
Mediarelaties: bernadette.dunn@vecima.com