Zendesk bouwt voort op complete serviceoplossing om samenwerking tussen mens en AI te versterken

Omnichannel AI-agenten en agent copilot van de volgende generatie stimuleren de samenwerking tussen mens en AI in workflows, inclusief krachtige spraak-AI

SAN FRANCISCO & NEW YORK--()--Vandaag introduceerde Zendesk een reeks innovaties, waaronder AI-gestuurde agenten voor omnichannel-ondersteuning, verbeterde agent copilot, krachtige spraakgenerator en agentbouwer. De nieuwe mogelijkheden van Zendesk, toonaangevend op het gebied van AI-ondersteunde klant- en medewerkerervaringen via haar complete serviceoplossing, helpen bedrijven uitzonderlijke diensten te leveren op een manier die eenvoudig te gebruiken en op te schalen is en die zinvolle bedrijfsresultaten oplevert.

"AI overbrugt de kloof tussen service van hoge kwaliteit, tegen lagere kosten, waarbij het gepersonaliseerde ervaringen levert," zegt Tom Eggemeier, CEO van Zendesk. Hij merkt op dat 73% van de consumenten gelooft dat met AI een hogere kwaliteit van klantenservice wordt geleverd.