WELOCK en ApartX ondertekenen belangrijke digitale handelsovereenkomst tussen China en Kazachstan tijdens Global Digital Trade Expo

Ondertekeningsceremonie voor China-Kazachstan Digital Trade Key Project door WELOCK en ApartX op Global Digital Trade Expo

(Photo: Business Wire)

HANGZHOU, China--()--Op 25 september werd de 3e Global Digital Trade Expo “Digital Trade Night” georganiseerd in Hangzhou. Het evenement belichtte belangrijke digitale handelsprojecten tussen China en Kazachstan die een constante impuls hebben gegeven aan de samenwerking tussen beide partijen op economisch en handelsgebied. Tijdens het evenement vond de officiële ondertekeningsceremonie voor het “China-Kazachstan Digital Trade Key Project” plaats.

Onder andere de volgende prominenten waren getuige van de ondertekening:
Zhaslan Madiyev (Minister)
Ministerie van digitale ontwikkeling, innovatie en lucht- en ruimtevaartindustrie van de Republiek Kazachstan
Yao Gaoyuan
Burgemeester van Hangzhou
Avazhan Mukanova (Directeur van het Departement van internationale samenwerking)
Shuang Dehui
Adjunct-directeur-generaal van het Departement van handel van de provincie Guangdong

Shenzhen Myhand Industrial Co., Ltd.
Paola
marketing@welock.com

Shenzhen Myhand Industrial Co., Ltd.
Paola
marketing@welock.com