BearingPoint wordt B Corp Certified

De management- en technologieconsultancy voegt zich bij een gemeenschap van bedrijven die een wereldwijde beweging voor een inclusieve, rechtvaardige en regeneratieve economie leiden

BearingPoint is B Corp Certified and joins a community of businesses leading a global movement for an inclusive, equitable, and regenerative economy. (Graphic: Business Wire)

AMSTERDAM--()--De management- en technologieconsultancy BearingPoint maakte bekend dat de onderneming voortaan B Corp Certified is, waarmee een van haar ambitieuze duurzaamheidsdoelstellingen een feit wordt en de onderneming zich bij een gemeenschap van bedrijven voegt die een wereldwijde beweging voor een inclusieve, rechtvaardige en regeneratieve economie leiden. B Lab, het internationale netwerk achter de B Corp-beweging, controleerde of BearingPoint voldoet aan de hoge normen inzake maatschappelijke en milieu-impact, een juridisch engagement aanging voor governance van belanghebbenden en verantwoording en transparantie aan de dag legt.

“B Corp Certified zijn is een nieuwe, grote verwezenlijking voor BearingPoint en onze klanten nu we op een duurzamere en gediversifieerde toekomst afstevenen.“ zegt Axelle Paquer, duurzaamheidssponsor in het directiecomité van BearingPoint.

Alexander Bock
Internationaal senior manager communicatie