Sequentia Biotech ontvangt 10 miljoen euro aan kapitaalinvestering van Seventure Partners en het EIC Fund ter ondersteuning van bio-informaticatoepassingen voor klinische, industriƫle en onderzoekstoepassingen

Sequentia Biotech Secures €10million Equity Investment from Seventure Partners and the EIC Fund to Boost Bioinformatic Solutions for clinical, industrial and research applications (Graphic: Sequentia Biotech)

BARCELONA, Spanje--()--Sequentia Biotech, een #deeptech en toonaangevend bioinformaticabedrijf dat zich richt op de analyse en toepassing van omica-gegevens, kondigt een Serie A van 10 miljoen euro aan, geleid door Seventure Partners, een Frans durfkapitaal- en groei-investeringsbedrijf met uitgebreide ervaring in Life Sciences. Het EIC Fund, het initiatief van de Europese Commissie om innovatieve startups in de Europese Unie te versnellen, is mede-investeerder in de Serie A-ronde.

Met de investering kan Sequentia Biotech haar doelstelling om innovatie op het gebied van #omica in de versnelling zetten. De technologie heeft betrekking op de collectieve karakterisering en kwantificering van pools van biologische moleculen die zich uitdrukken in de structuur, functie en dynamiek van een organisme of organismen.

Het volledige persbericht is beschikbaar op de volgende link: https://www.sequentiabiotech.com/sequentia-biotech-secures-e10million-equity-investment-from-seventure-partners-and-the-eic-fund-to-boost-bioinformatic-solutions-for-clinical-industrial-and-research-applications/

Perscontacten

SEQUENTIA BIOTECH