Chinees-Europese Corporate ESG Best Practice Conference erkent China’s Taicang High-Tech Zone voor haar samenwerking tussen China en Duitsland, om de ontwikkeling van ESG te bevorderen

Taicang High-Tech Industrial Development Zone (THIDZ) was recently awarded the title of "Best ESG Community in Sino-European Economic and Trade Cooperation" at the first Sino-European Corporate ESG Best Practices Conference held in Frankfurt, Germany. (Photo: Business Wire)

FRANKFURT, Duitsland--()--Taicang High-Tech Industrial Development Zone (THIDZ), gevestigd in de provincie Jiangsu, in het oosten van China, genoot onlangs erkenning als de "Best ESG Community in Sino-European Economic and Trade Cooperation" tijdens de eerste Chinees-Europese Corporate ESG Best Practices Conference die doorging in Frankfurt, Duitsland.

Sinds haar eerste Duitse bedrijf in 1993 werd verwelkomd, zette de zone zich in voor het bevorderen van duurzame ontwikkeling, het aanmoedigen van maatschappelijke verantwoordelijkheid voor bedrijven, en het verbeteren van bestuursmechanismen in het park. In een tijdspanne van bijna drie decennia heeft de zone een opmerkelijk model van Chinees-Duitse bedrijfssamenwerking ontwikkeld.

THIDZ concentreert zich op drie grote sectoren: belangrijke onderdelen voor voertuigen aangedreven door nieuwe energie, machinegereedschappen en luchtvaart.

EncycloVision (Shenzhen) Brand Communication Co., Ltd.
Eason Zhou
E-mail: evisionsinfo@gmail.com

EncycloVision (Shenzhen) Brand Communication Co., Ltd.
Eason Zhou
E-mail: evisionsinfo@gmail.com