HONGQI, maailman uusi luksusautobrändi, tekee näyttävän esiintymisensä Pariisin autonäyttelyssä 2024 (Photo: Business Wire)

PARIISI, Ranska--()--HONGQI, maailman "uusi luksus" automerkki, tekee suuren debyyttinsä Pariisin autonäyttelyssä 2024 14. lokakuuta ja esittelee kaksi täyssähköautoa: EH7 ja EHS7, samalla kun aloittaa ennakkomyynnin Euroopassa.

Sekä EH7 että EHS7 on rakennettu HONGQIn itse kehittämälle "Tiangong" sähköalustalle, joka tarjoaa poikkeuksellista ajettavuutta, pitkän toimintasäteen ja erinomaista ajoneuvon vakautta – ominaisuuksia, joita harvoin löytyy niiden luokassa.

Hyödyntämällä alustan vahvuuksia, molemmat mallit tarjoavat innostavaa tehoa ja poikkeuksellista ajokokemusta. EH7 ja EHS7 ovat varustettu sähköisillä voimanlähteillä, joiden teho on jopa 455 kW ja vääntömomentti 756 Nm, ja jotka kykenevät saavuttamaan jopa 22 500 kierrosta minuutissa. Molemmat mallit voivat saavuttaa huippunopeuden 200 km/h, EHS7 kiihtyy 0–100 km/h vain 3,9 sekunnissa, kun taas EH7 tekee sen vaikuttavassa 3,5 sekunnissa – tarjoten jännittävän voittotunteen, kuin ylittäisi maaliviivan.

EHS7:ssä on lähes 5 metriä pitkä kori ja 3 metrin akseliväli, yhdessä harvinaisen takapyöräohjauksen kanssa luokassaan, mikä mahdollistaa vain 5,3 metrin kääntösäteen – helpottaen haasteellisista tieolosuhteista selviytymistä. Molemmat mallit on varustettu "nopeusherkällä ohjaustehostimella", joka tarjoaa kevyemmän ajotuntuman alhaisilla nopeuksilla ja suurempaa vakautta korkeilla nopeuksilla, tarjoten poikkeuksellisen ajokokemuksen, joka todella ilmentää ajatusta "Beyond Driving".

Päivitetty mukavuus näkyy "iDCS-automaattisissa jatkuvasti säädettävissä iskunvaimentimissa", jotka ovat sekä ketteriä että vakaita, varmistaen tasaisen ajon riippumatta tieolosuhteista. Kaikissa malleissa on vakiovarusteena huippuluokan ominaisuuksia, kuten pehmeästi sulkeutuvat ovet ja ylisuurikokoinen panoraamakatto, jotka nostavat vertaansa vailla olevan luksuskokemuksen "Beyond Comfort" tasolle.

Lisäksi HONGQI EH7 ja EHS7 tarjoavat erinomaisen maksimitoimintasäteen, joka on jopa 655 km ja 600 km. Molemmat mallit on varustettu 800 voltin pikalatausjärjestelmällä, joka mahdollistaa akun lataamisen 10 %:sta 80 %:iin vain 20 minuutissa – juuri sopiva aika nauttia kuppi kahvia.

Liity mukaan HONGQIn ainutlaatuiseen hetkeen Pariisin autonäyttelyssä 2024!

Klikkaa linkkiä saadaksesi lisätietoja HONGQIsta.

Lin Ding
China FAW Group Import & Export Co., Ltd