Nieuw agentic AI-startup lanceert Integrail AI Studio, toonaangevend in AI-applicatieontwikkeling zonder code

(Graphic: Business Wire)

SAN FRANCISCO--()--Bereid u voor op een revolutie in uw bedrijf met AI Studio van Integrail, een agentic no-code AI-platform. Integrail is verheugd om een baanbrekend platform te lanceren waarmee u krachtige AI-toepassingen kunt maken zonder ook maar één regel code te schrijven. AI Studio is ontworpen om organisaties te helpen elke zakelijke workflow te automatiseren en maakt AI toegankelijk voor iedereen.

Leer de visionairs kennen

• Anton Antic: Een doorgewinterde ondernemer die Veeam Software heeft helpen uitgroeien tot een bedrijf die miljarden dollars genereert.
  • Ratmir Timashev: Medeoprichter van Veeam Software, succesvol serie-ondernemer en investeerder in snelgroeiende startups.

Hanna Liakh
Manager bedrijfsontwikkeling