WETEX 2024 demonstreert Dubai's flexibele en competitieve zakelijke omgeving voor het oprichten van nieuwe zakelijke hoofdkantoren

HE Saeed Mohammed Al Tayer, MD & CEO of DEWA, Founder and Chairman of WETEX (Photo: AETOSWire)

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten--()--Te midden van de toenemende vragen van wereldwijde bedrijven en organisaties over het oprichten van hoofdkantoren en filialen in de VAE en Dubai zullen er tijdens de 26ste Water, Energy, Technology, and Environment Exhibition (WETEX) een reeks workshops en panelgesprekken plaatsvinden waarbij de nadruk zal liggen op de versoepelingen en stimulansen die Dubai biedt aan bedrijven die nieuwe hoofdkantoren of filialen in de Emiraten willen oprichten. De workshops zullen de aandacht vestigen op Dubai's flexibele regelgevende en wetgevende kaders, diverse beleggingsopties in verschillende sectoren, aantrekkelijke mogelijkheden en veelbelovende zakelijke vooruitzichten, robuuste digitale infrastructuur, veiligheid en beveiliging, maar ook andere factoren die het beleggers- en zakelijke vertrouwen verhogen waardoor Dubai wordt gepositioneerd als een wereldwijd beleggingsknooppunt en een voorkeursbestemming voor wereldwijde beleggers en ondernemers.

Shaikha Almheiri
Dubai Electricity and Water Authority