ArcanaBio krijgt financiering van BioInnovation Institute om de gezondheidszorg revolutionair te veranderen met een nieuwe ultrasnelle vloeistofbiopsietechnologie

ArcanaBio vervoegt BII’s Deep Tech Lab Quantum - een initiatief van de Novo Nordisk Foundation ter ondersteuning van innovatie op gebied van kwantumwetenschap van wereldklasse

KOPENHAGEN, Denemarken--()--ArcanaBio, een biotechnologiebedrijf dat pionierswerk levert, maakt trots bekend dat het bedrijf geselecteerd werd voor financiering door het Deense BioInnovation Institute (BII), gesteund door de Novo Nordisk Foundation. ArcanaBio vervoegt BII’s programma Deep Tech Lab – Quantum in Kopenhagen van september 2024.

“We zijn vereerd met deze financiering en trots dat we geselecteerd werden om dit prestigieuze kwantuminitiatief te mogen vervoegen,” verklaart Kristjan Gunnarsson, CEO van ArcanaBio. “We staan in de voorhoede van een nieuwe biosensorrevolutie met een detectietechnologie zonder labels waarvoor een patent in aanvraag is, die een sinds lang gegeerde evolutie in proteomica vormt.

Kristjan Gunnarsson
CEO, ArcanaBio