FPT breidt haar armslag in Scandinavië uit met een nieuw kantoor in Zweden

The inauguration ceremony took place during the Vietnam-Sweden Business Forum in Stockholm, Sweden. (Photo: Business Wire)

STOCKHOLM--()--Het internationale technologiebedrijf FPT kondigde onlangs de opening aan van haar eerste kantoor in Stockholm, Zweden. Deze strategische zet werd geïnspireerd door de stijgende vraag naar digitale services in dit land alsook de behoefte aan kwaliteitsvolle IT-professionals in kritieke domeinen zoals de gezondheidszorg, de automobielsector, het bankwezen en de financiën, en groene transformatie.

Het nieuwe kantoor van FPT, gevestigd in het Lindholmen Science Park in Göteborg, de toonaangevende innovatiehub van Zweden, met een bruisend ecosysteem van meer dan 375 toonaangevende bedrijven, positioneert het bedrijf dichter bij sectorreuzen, vooral dan op gebied van de automobielindustrie, de energiesector en de maaksector, zoals Volvo Group, Ericsson, Telia, SAAB, IBM en Semcon.

Mai Duong (Ms.)
FPT Software