PHC lanceert de live celmetabolismeanalysator LiCellMoTM voor weergave in realtime van celmetabolisme in cel- en gentherapieën

-- Nieuwe laboratoriumtechnologie ontstaat uit synergie van de PHC Group --

Links: controller (MLC-AC0-P*) / Rechts: detector (MLC-AD240A-P*) / Onderaan: sensormodule (MLC-AS240A-PW) (Foto's: Business Wire)

TOKIO--()--PHC Corporation Biomedical Division (hoofdzetel: Chiyoda-ku, Tokio, voorzitter: Nobuaki Nakamura; hierna aangeduid als Biomedical Division) kondigde vandaag de commerciële lancering aan van LiCellMo, een live celmetabolismeanalysator waarmee onderzoekers metabolische(*1) veranderingen in celculturen kunnen weergeven, om zo een vollediger beeld van de celactiviteit te krijgen voor onderzoeksdoeleinden in cel- en gentherapieën (CGT). LiCellMo maakt gebruik van PHC’s eigen In-Line monitoringtechnologie(*2) met hoogwaardige nauwkeurigheid, waarmee continue meting van celmetabolieten in cultuurmedium kan worden uitgevoerd zonder dat het experiment moet worden onderbroken om te bemonsteren.

Contact voor product en service:
Masayo Okada
Marketingafdeling, Biomedical Division
PHC Corporation
E-mail: masayo.okada@phchd.com

Contact voor IR en media:
Hiroko Arai
Afdeling investeerdersrelaties & bedrijfscommunicatie
PHC Holdings Corporation
Tel.: +81-3-6778-5311
E-mail: phc-pr@gg.phchd.com

Contact voor product en service: