HistoSonics™ werkt samen met Li Ka Shing Foundation om eerste histotripsieprogramma in Hong Kong te lanceren

Histrotripsie-doorbraakprogramma's voor levertumoren van start aan de Universiteit van Hongkong en de Chinese Universiteit van Hongkong

Mr. Li Ka-shing Gifts Histotripsy Systems to Hong Kong Hospitals with Liver Team, 27 Aug. 2024. (Photo: The Standard) https://tinyurl.com/4m8mz2kh

MINNEAPOLIS--()--HistoSonics, (www.histosonics.com), de ontwikkelaar en fabrikant van het Edison™ histotripsiesysteem, kondigde vandaag de eerste samenwerking van het bedrijf in Azië aan. De universiteit van Hong Kong ontvangt haar eerste histotripsiesysteem na een genereuze donatie van de Li Ka Shing Foundation. De Stichting, geleid door haar oprichter de heer Li Ka-shing, is een productieve wereldwijde filantropische organisatie met een focus in Hongkong. Momenteel hanteert de Stichting meer dan 30 miljard Hongkong dollar aan projecten op het gebied van onderwijs, medische diensten, liefdadigheid en armoedebestrijding.

Voor mediavragen
Mediacontact: