MultiBank Group ontvangt 'Top Regulated Forex Broker' Award op Money Expo India 2024

MultiBank Group Receives ‘Top Regulated Forex Broker’ Award at Money Expo India 2024 (Graphic: Business Wire)

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten--()--MultiBank Group, een van 's werelds grootste instellingen voor financiële derivaten met hoofdkantoor in Dubai, is onderscheiden met de 'Top Regulated Forex Broker' prijs op Money Expo India 2024, gehouden in Mumbai. Deze prestigieuze onderscheiding legt de focus op de centrale rol van MultiBank Group in de financiële sector en benadrukt de toewijding aan wereldwijde uitmuntendheid op het gebied van regelgeving en klanttevredenheid in de snel evoluerende financiële dienstensector.

Money Expo India, de grootste financiële beurs en conferentie in Mumbai, is een belangrijk evenement dat duizenden investeerders, traders en financiële professionals aantrekt. Zij kunnen hier de nieuwste innovaties op het gebied van handel en fintech ontdekken, met marktleiders netwerken, en inzicht in het veranderende financiële landschap krijgen.

Mykyta Buzhor
mykyta.buzhor@multibankfx.com