- Presidentieel Symposium met Fase 3-resultaten van retifanlimab (Zynyz®) voor plaveiselcelcarcinoom in de anus (SCAC); indiening van een aanvullende aanvraag voor de goedkeuring van biologische geneesmiddelen (sBLA) voor SCAC gepland voor eind 2024

- Incyte organiseert een persoonlijk evenement voor analisten en investeerders om de belangrijkste gegevens te bescpreken op ESMO, waaronder nieuwe resultaten van een latere CDK2 gegevensafsluiting, op zaterdag 14 september 2024, van 13:00 tot 14:30 uur ET (19:00 tot 20:30 uur CEST)

WILMINGTON, Del.--()--Incyte (Nasdaq: INCY) heeft vandaag aangekondigd dat het bedrijf belangrijke gegevens van zijn oncologieportfolio zal presenteren op het komende European Society of Medical Oncology (ESMO)-congres 2024, dat van 13-17 september in Barcelona plaatsvindt. Het congres kan ook virtueel worden bijgewoond.

media@incyte.com

Investeerders