Prodapt kondigt Americas Innovation Center in Dallas aan en herbevestigt de focus op AI

Dankzij verdere uitbreiding van onshore leveringscapaciteit zal deze center klanten helpen om de toepassing van AI te versnellen om operationele efficiƫntie & klantenervaring te bevorderen

DALLAS--()--Prodapt, een vooraanstaande provider van consulting-, engineering- en transformatieservices voor de telecom- en technologiesector, kondigde vandaag haar Americas Innovation Center (AIC) in Dallas, Texas, aan. Voortbouwend op de onshore serviceleveringscapaciteit van Prodapt, is deze center bedoeld om klanten te helpen AI-capaciteiten, met name GenAI, diep te integreren in hun IT-, netwerk- & bedrijfsactiviteiten om organisatorische efficiƫntie en klantenervaring te bevorderen.

De AIC, ondergebracht in de nieuwe faciliteit van Prodapt in Richardson, Texas, in de metroplex van Dallas, zal beschikken over een 'AI for Customer Experience'-labo om het traject van concept tot marktintroductie snel te laten verlopen voor digitale producten en ervaringen van de nieuwe generatie.

Mediacontact
Sangeetha Mohan