ProAmpac publiceert het 2024 Sustainability Impact Report: uitbreiding van gegevensinzichten voor duurzaamheid

Impact Report 2024 (Photo: Business Wire)

CINCINNATI--()--ProAmpac, een leider op gebied van flexibele verpakking en materiaalwetenschappen, benadrukt haar inzet ten behoeve van duurzaamheid in haar 2024 Sustainability Impact Report. De report benadrukt de proactieve aanpak van het bedrijf om op gegevens gebaseerde inzichten en innovatieve oplossingen aan te wenden om vooruitgang op milieuvlak te bevorderen.

De belangrijkste verwezenlijkingen van 2024 zijn:

Betere vastlegging van gegevens: ProAmpac verbeterde haar processen voor het vastleggen van Scope 1 en 2 GHG-uitstoot (Greenhouse Gas), waarbij nauwkeurigheid wordt verzekerd via controle door derden.

Oplossingen voor duurzame verpakkingen: ProAmpac lanceerde het 'Fiberization of Packaging'-initiatief, om oplossingen op basis van vezels voor nieuwe toepassingen voor te stellen.

Engagement voor de veiligheid en de samenleving : ProAmpac versterkte haar risicobeoordelingsprocessen om de veiligheid binnen haar bedrijfsactiviteiten te bevorderen.

Whitney Miles
ProAmpac