Inrupt lanceert multifunctionele Data Wallet, ontworpen voor de volgende fase van het web

Van het bedrijf dat mede is opgericht door de uitvinder van het World Wide Web, Sir Tim Berners-Lee, moedigt de multifunctionele Data Wallet-oplossing nieuw gebruik van gegevens aan met flexibele controles en veilig delen.

BOSTON--()--Vandaag heeft Inrupt, de toonaangevende leverancier van enterprise-grade software voor het web, de lancering van zijn Data Wallet aangekondigd. Bedrijven en overheden gebruiken de technologie om hun klanten en burgers digitale wallets voor hun gegevens te geven, waarmee een basis wordt gecreëerd voor innovatieve, intuïtieve en impactvolle digitale ervaringen.

Naar verwachting zal meer dan 60% van de wereldbevolking in 2026 regelmatig digitale wallets gebruiken, en meer dan de helft van de consumenten geeft aan dat ze geïnteresseerd zijn om ze voor een breder scala aan doeleinden te gebruiken.

Katie Butler
inrupt@walkersands.com