Nscale neemt Kontena en breidt HPC- en AI-infrastructuurmogelijkheden uit

Joshua Payne, Founder and CEO, Nscale (Photo: Business Wire)

LONDEN--()--Nscale, een volledig verticaal geïntegreerd AI-cloudplatform, kondigt vandaag aan dat het Kontena heeft overgenomen. Kontena is leider in high-density modulaire datacenters en AI-datacenteroplossingen.

Deze overname markeert een belangrijke stap voorwaarts in Nscale's missie om infrastructuur te leveren voor de groeiende generatieve AI-markt met kosteneffectieve, high-performance oplossingen die het volledige potentieel van AI ontsluiten.

Jef Laurijssen, CEO van Kontena, licht toe: "Onze krachten bundelen met Nscale biedt ons een ongelooflijke kans om de ontwikkeling en invoering van geavanceerde generatieve AI-datacenteroplossingen te versnellen. Met onze gecombineerde expertise kunnen we ongeëvenaarde waarde leveren aan onze klanten in de AI- en HPC-markten.”

Mediacontact
The Hoffman Agency voor Nscale