NORMA Group werkt samen met Kinaxis voor de organisatie van zijn toeleveringsketen

Toonaangevende fabrikant van verbindingsonderdelen legt de kritieke verbanden tussen zijn gegevens, mensen en processen en creëert een efficiëntere toeleveringsketen

OTTAWA, Ontario--()--Kinaxis ® Inc. (TSX: KXS), een wereldleider op het gebied van end-to-end supply chain-orkestratie, heeft vandaag aangekondigd dat NORMA Group, een toonaangevende leverancier van 's werelds innovatieve klemmen, connectoren en vloeistofsystemen een samenwerking aangaat met Kinaxis om flexibiliteit, transparantie en snelheid in de toeleveringsketen te realiseren.

De in Duitsland gevestigde NORMA Group heeft wereldwijd 25 fabrieken en ontwikkelt veilige klemmen en connectoren die een integraal onderdeel vormen van de productie van machines, voertuigen en motoren in de waterbeheer-, landbouw-, luchtvaart-, chemische, sanitaire en auto-industrie.

Mediarelaties
Jaime Cook | Kinaxis