Telxius schaalt haar wereldwijde netwerk op naar 400G met de Converged Optical Routing Architecture van Juniper Networks

Met de Converged Optical Routing Architecture van Juniper zal Telxius exceptionele en duurzame connectiviteit bieden binnen haar meer dan 100.000 km grote bereik in Europa en Noord-, Midden en Zuid-Amerika

MADRID--()--Telxius, een toonaangevende wereldwijde connectiviteitsprovider, schaalt haar core- en edge-netwerkinfrastructuur op naar 400G met de Converged Optical Routing Architecture (CORA) van Juniper Networks (NYSE:JNPR), een toonaangevend bedrijf op het gebied van veilige AI-Native netwerken. Dit vereenvoudigt de uitbreiding van de netwerkcapaciteit en maakt een efficiƫnte levering van verbeterde connectiviteit met metronetwerken en datacenterverbindingen (DCI) mogelijk. Het systeem biedt connectiviteit over afstanden van circa 100 km naar Points of Presence (PoP's) binnen het wereldwijde bereik van Telxius in Noord-, Midden- en Zuid-Amerika, Spanje en andere delen van Europa.

Telxius Corporate Comms
comunicacion@telxius.com