Xsolla lanceert directe toegang tot hun kernoplossingen: gameverkoop, launcher en cloudgaming die gameontwikkelaars snel toegang tot inkomstengenererende oplossingen geven

Gameontwikkelaars voorzien van naadloze integratie voor onmiddellijke inkomstengeneratie

LOS ANGELES--()--Xsolla, een wereldwijd videogamehandelsbedrijf, maakt de lancering bekend van Xsolla Instant Game Sales, Instant Launcher en Instant Cloud Gaming, volgend op de release van Instant Web Shop in maart 2024.

We hebben naar ontwikkelaars geluisterd over wat hun grootste uitdagingen zijn. Middelen toewijzen is cruciaal, maar toch hebben veel ontwikkelaars moeite om snel live te gaan met hun games en aanbiedingen. Onze gestroomlijnde aanpak zorgt voor een naadloze integratie en biedt ontwikkelaars van elke omvang de middelen om nieuwe inkomstenbronnen voor hun games aan te boren. Xsolla werkt samen met gameontwikkelaars en -studio's van elke grootte, met een snelle procedure voor het ondertekenen van licentieovereenkomsten, het integreren van oplossingen en het direct genereren van inkomsten. Dit versnelt de marktintroductietijd met direct-to-consumer-oplossingen.

David Stelzer, president van Xsolla, licht toe: "Met de Xsolla Instant Solutions-suite kunnen ontwikkelaars snel en eenvoudig nieuwe geldkanalen voor hun games lanceren, nieuw betalend publiek aantrekken en hun inkomsten verhogen door gebruik te maken van Xsolla's uitgebreide oplossingenpakket. We willen ontwikkelaars helpen nieuwe omzetmogelijkheden te ontsluiten en tegelijkertijd de time-to-market terugbrengen tot één dag, vergelijkbaar met wat we eerder dit jaar hebben gedaan met de lancering van de Instant Web Shop."

Instant Web Shop

Met Instant Web Shop kunnen gameontwikkelaars snel een volledig operationele online winkel opzetten voor hun mobiele games, waarbij een eenvoudige link naadloos wordt omgezet in een inkomstengenererend platform. Deze oplossing vergroot het bewustzijn van de voordelen van online aankopen en vergemakkelijkt een moeiteloze overstap naar een robuust LiveOps monetariseringssysteem. Hierbij raken gebruikers meer betrokken en worden maximale inkomstenstromen bereikt. Instant Web Shop helpt gameontwikkelaars ook om meer waarde en aankopen te genereren met personalisatie, limited-time aanbiedingen, promoties en deep linking.

Ga voor meer informatie over Xsolla Instant Web Shop of om u aan te melden naar: xsolla.pro/ws1

Instant Game Sales

Met Instant Game Sales kunnen ontwikkelaars winkelpagina's maken en direct-to-consumer verkopen starten door content direct te importeren van Steam en Epic Game Store. Ontwikkelaars kunnen dan deze aanbiedingen integreren in hun Game Sales-pagina. Het vergemakkelijkt de onmiddellijke verkoop van gamesleutels tijdens pre-orders en pre-launchfases, releases van games en seizoensgebonden promoties.

Ga voor meer informatie over Xsolla Instant Game Sales of om u aan te melden naar: xsolla.pro/gs1

Instant Launcher

De Instant Launcher krijgt een belangrijke update om het content delivery-systeem te verbeteren. Ontwikkelaars kunnen inhoud rechtstreeks importeren van Steam en Epic Game Store om toegang te krijgen tot een vooraf ontworpen launcher-app met een vooraf gemaakt ontwerp, details en middelen om directe distributie van hun games naar consumenten mogelijk te maken. Instant Launcher biedt voordelen voor games in elke fase van de release, door testvluchten mogelijk te maken tijdens prelancering, aankomende lancering en het monetariseren van games. Met Launcher kunnen ontwikkelaars gemakkelijk rechtstreeks contact leggen met hun publiek, waarbij zij hun games kunnen promoten binnen één gaming hub, waardoor de gemiddelde kosten per lead dalen.

Ga voor meer informatie over Xsolla Instant Launcher of om u aan te melden naar: xsolla.pro/launcher1

Instant Xsolla Cloud Gaming

Instant Cloud Gaming biedt een zelfbedieningsoplossing voor naadloze gamedistributie door snel een branded cloud gaming-platform te lanceren in slechts 30 minuten tot 24 uur. Met Xsolla Cloud Gaming kunnen ontwikkelaars direct in contact komen met hun publiek door pre-launch tests aan te bieden, vroege versies van hun games met de community te delen en de mogelijkheid te bieden om de game direct vanaf de landingspagina te demonstreren. Door gametoegang naar elk apparaat te schalen, krijg je snel toegang tot nieuwe inkomstenstromen en bereik je gegarandeerd meer spelers wereldwijd.

Ga voor meer informatie over Xsolla Instant Cloud Gaming of om u aan te melden naar: xsolla.pro/cg1

Over Xsolla

Xsolla is een wereldwijd videogamehandelsbedrijf met een robuuste en krachtige reeks tools en services die speciaal voor de industrie zijn ontworpen. Sinds de oprichting in 2005 heeft Xsolla duizenden gameontwikkelaars en uitgevers van alle omvang geholpen hun games wereldwijd en op meerdere platforms te financieren, op de markt te brengen, te lanceren en te gelde te maken. Als innovatieve leider in gamehandel is het de missie van Xsolla om de inherente complexiteit van wereldwijde distributie, marketing en inkomstengeneratie op te lossen om onze partners te helpen meer regio's te bereiken, meer inkomsten te genereren en relaties met gamers over de hele wereld op te bouwen. Met het hoofdkantoor en de vestiging in Los Angeles, Californië, en met kantoren in Montreal, Londen, Berlijn, Peking, Guangzhou, Seoul, Tokyo, Kuala Lumpur, Raleigh en steden over de hele wereld, biedt Xsolla ondersteuning aan grote gametitels zoals Valve, Take-Two, KRAFTON, Nexters, NetEase, Playstudios, Playrix, miHoYo en meer.

Ga voor meer informatie of om meer te lezen naar: xsolla.com

Derrick Stembridge
Global Director of Public Relations, Xsolla