Tassilo Arnhold voegt zich bij Vitruvian Partners

LONDEN--()--Vitruvian Partners kondigt vandaag aan dat Tassilo Arnhold is toegetreden tot het partnerschap en het wereldwijde leiderschapsteam voor financiële diensten.

Arnhold stapt over van AnaCap naar Vitruvian, waar hij de afgelopen tien jaar aan het hoofd stond van talrijke succesvolle buy-outdeals. Ook nam hij onlangs nog deel uit van de leiding als Managing Partner van het bedrijf. Mike Risman, Managing Partner van Vitruvian Partners, zei, "Wij zijn verheugd Tassilo te verwelkomen bij Vitruvian. Hij zal onze inspanningen op het gebied van financiële diensten wereldwijd versterken in een rol als co-leider en kan onze capaciteiten op het gebied van zakelijke dienstverlening en technologie ondersteunen. Zijn buitengewone staat van dienst op het gebied van investeringen spreekt voor zich. Het is zeldzaam om de kans te krijgen om samen te werken met zo'n senior en ervaren leider in onze sector."

Voor vragen kunt u contact opnemen met:
siobhan.loftus@vitruvianpartners.com
damian.reece@instinctif.com

Voor vragen kunt u contact opnemen met:
siobhan.loftus@vitruvianpartners.com
damian.reece@instinctif.com