AuditBoard onthult agenda voor Audit & Beyond 2024

Risicomanagers van enkele van de grootste merken ter wereld presenteren meer dan 40 unieke sessies op het belangrijkste audit-, risico- en infosec-evenement in de sector

LOS ANGELES--()--AuditBoard, het toonaangevende cloudgebaseerde platform dat audit-, risico-, compliance- en ESG-compliance management transformeert, heeft vandaag de agenda bekendgemaakt voor Audit & Beyond, het belangrijkste evenement voor audit-, risico- en infosec-leiders dat plaatsvindt van 22 tot 24 oktober in The Cosmopolitan of Las Vegas. Audit & Beyond brengt duizenden professionals uit de sector en opinieleiders van 's werelds grootste merken samen met inspirerende keynotesessies over dringende onderwerpen zoals het navigeren door risico's in een AI-gerichte wereld, het creëren van een gemeenschappelijk front tegen cyberbedreigingen en het voorblijven op de snel veranderende risico- en compliance-omgeving.

Deze kenmerkende conferentie verenigt het hele AuditBoard ecosysteem en bevat meer dan 40 sessies over vier leertrajecten gewijd aan audit, infosec, risico en leiderschap. Bij Audit & Beyond krijgen deelnemers de kans om tot 16 credits voor permanente educatie (CPE) te verdienen en kunnen ze meer te weten komen over de volgende onderwerpen:

• Verbeter de veerkracht van cyberspace: Leer welke stappen toonaangevende teams nemen om kritieke cyberbedreigingen te beperken en betere strategische zakenpartners te worden.
  • Versterk de behendigheid van het team: Ontdek methoden voor het uitbreiden van risicoborging en het eenvoudiger, sneller en effectiever beheren van interne audits.
  • Blijf een verschuivend risicolandschap voor: Ontdek strategieën om de meest urgente risico's voor organisaties aan te pakken, van snelle invoering van AI tot duurzaamheid.
  • Verbeter leiderschapsvaardigheden: Verhoog vaardigheden om op elk niveau leiding te geven en de grootste bedrijfsproblemen van vandaag aan te pakken om concurrerend te blijven.

"In het snel veranderende risico- en nalevingslandschap is het nog nooit zo belangrijk geweest om experts uit de sector samen te brengen om hun ervaringen te delen," zegt Chris Doell, Chief Customer Officer bij AuditBoard. "Audit & Beyond biedt risicoleiders en onze visionaire klantengemeenschap de kans om samen te werken en te leren hoe ze een grotere impact kunnen creëren in hun dagelijkse werk."

Deelnemers die zich voor 22 juli registreren, besparen $ 400 door vroegboekprijzen. Virtuele registratie, inclusief toegang tot vier live keynotesessies, is gratis. Sponsors van de conferentie van dit jaar zijn onder andere Protiviti, EY, Deloitte, RSM, CrossCountry, A-LIGN en Crowe.

Leer meer, schrijf u in voor Audit & Beyond en bekijk de agenda.

Over AuditBoard

AuditBoard is het toonaangevende cloudgebaseerde platform dat audit-, risico-, compliance- en ESG-compliance management transformeert. Bijna 50% van de Fortune 500 maakt gebruik van AuditBoard om hun bedrijven vooruit te helpen met meer duidelijkheid en flexibiliteit. AuditBoard wordt hoog gewaardeerd door klanten op G2, Capterra en Gartner Peer Insights, en is onlangs voor het vijfde jaar op rij gerangschikt als een van de snelstgroeiende technologiebedrijven in Noord-Amerika door Deloitte. Ga voor meer informatie naar: AuditBoard.com.

Laura Groshans
press@auditboard.com