Lineage kondigt indiening van registratieverklaring voor voorgestelde eerste openbare aanbieding aan

NOVI, Mich.--()--Lineage, Inc. (het 'bedrijf') heeft vandaag aangekondigd dat het een registratieverklaring op Formulier S-11 heeft ingediend bij de U.S. Securities and Exchange Commission (de 'SEC') om aandelen van zijn gewone aandelen te verkopen in een ondertekende eerste openbare aanbieding.

De timing, het aantal aandelen dat kan worden aangeboden en de prijsklasse voor de voorgestelde aanbieding zijn nog niet bepaald. Het bedrijf is van plan om een aanvraag in te dienen om zijn gewone aandelen te noteren op de Nasdaq Global Select Market onder het tickersymbool 'LINE.' De aanbieding is onderhevig aan marktomstandigheden en er kan geen zekerheid worden gegeven over of en wanneer de aanbieding kan worden voltooid, of over de werkelijke omvang of voorwaarden van de aanbieding.

Contactpersoon Investor Relations
Evan Barbosa